FAQ

Download de nieuwe DSV club app! Hier kun je het laatste DSV nieuws lezen of op de hoogte blijven van het programma, de uitslagen, standen en afgelastingen!
DSV club app Apple DSV club app Google
Zoek na installatie op 'DSV' om de DSV club app te gebruiken.

Via 'Instellingen' kun je instellen om op de hoogte te blijven van je favoriete teams, inclusief liveblogs tijdens de wedstrijden ('Instellingen -> Mijn favoriete teams' en 'Instellingen -> Liveblog favoriete teams'). Als je meehelpt met de kantinediensten kun je ook bekijken wanneer die zijn en automatisch meldingen ontvangen. Zet daarvoor wel de notificaties ervoor aan via 'Instellingen -> vrijwilligerstaken'.
Je kunt inloggen op de website door een DSV-account aan te maken. Hiervoor moet je jezelf eerst registreren. Doe dit door eerst op 'Inloggen' in het menu boven te klikken...
FAQ-inloggen-1.png

en daarna op de knop 'Registreren'.
FAQ-inloggen-2.png

Als je wilt zien hoe het registratie proces werkt, kijk dan verderop in de FAQ bij 'Hoe werkt het registratie proces?'

Door jezelf te registeren krijg je een DSV-account. Dit account kun je gebruiken om in de DSV app meldingen voor je favoriete team(s) te ontvangen (voor trainingen, afgelaste wedstrijden etc), een live-blog tijdens de wedstrijden te maken of te volgen, of om een wedstrijdverslag aan te maken. Natuurlijk krijg je via zo'n account het laatste nieuws van DSV en kun je eventueel foto's uploaden.

Tenslotte heb je zo'n account nodig om je aan te melden voor kantinediensten of ander vrijwilligerswerk en dit later te bekijken en/of te beheren.

Bekijk het registratie proces

Hiervoor moet je eerst een DSV-account hebben, dus moet je jezelf registreren. Kijk dan verderop in de FAQ bij 'Hoe werkt het registratie proces?' om te zien hoe je dit kunt doen.

Als je een account hebt aangemaakt kun je bovenin op 'Bardiensten' klikken waarna je het plan-scherm te zien krijgt. Door nu een datum te kiezen waarop bardiensten ingepland zijn, kun je een tijd kiezen waarop je je dienst wilt draaien. Als deze een groene rand bovenin heeft is de dienst al volledig gepland, met een rode rand is er nog een dienst in te plannen. Op het vervolgscherm kun je dan op de knop 'Plan jezelf in' klikken en klaar.
 Bardiensten 1

Bardiensten 2