Club van 50

Enkele jaren geleden werd een initiatief ontwikkeld om onze voetbalclub DSV een financieel handje te helpen. Doel daarbij was om de club financieel te ondersteunen bij zaken die niet direct met het voetbal zelf te doen hadden. Per slot van rekening is contributie in eerste instantie vooral bedoeld voor het betalen van ballen, veldhuur, trainers en andere hulpmiddelen om uiteindelijk een seizoen lang je sport te beoefenen. Wat nu als er misschien wel een veegmachine gekocht zou moeten worden voor de vrijwilligers, een klimrek voor de kleintjes of een hekwerk zodat we veilig fietsen kunnen stallen.  Wat te denken van dug-outs bij velden 3 en 4 en als klap op de vuurpijl het interieur van onze schitterende kantine. Zie hier enkele voorbeelden van donaties van de Club van 50 waardoor de club de afgelopen jaren deze dingen kon financieren.

Onze doelstelling is dan ook duidelijk de lange termijn. Donaties zijn per definitie bedoeld voor zaken waar de club nog jaren plezier van kan hebben.Eénmalige bijdragen zullen dus onder normale omstandigheden niet gedaan worden.

Inmiddels zijn we 10 jaar verder en is er sprake geweest van enkele bestuurswisselingen en veranderingen in het aantal leden van onze Club van 50. Het huidige bestuur bestaat uit:

Voorzitter Jan van Raaij, penningmeester/secretaris Theo Aben  (382830) en drijvende kracht en bestuurslid van het eerste uur Sjaak Arts (382001). Henri Cocu en Pascal Graat maken inmiddels ook deel uit van het bestuur.

Wij bedanken onze voorgangers: Henk Zegers, Ronald Korsten, Jan Aben en Jacques Theunissen voor hun inzet in de afgelopen jaren en gaan vol voor de toekomst.