Aan- en afmelden

Aanmelden

• Aanmelden gebeurt altijd elektronisch via een volledig ingevuld aanmeldformulier
  • Na het aanmelden wordt € 50, = borg in rekening gebracht i.v.m. behalen puntensysteem/vrijwilligersbijdrage en het terugbrengen van DSV-eigendommen.

Afmelden
  • Afmelden kun je doen via een volledig ingevuld afmeldformulier
  • Afmelden voor 1 mei dit i.v.m. nieuwe teamindeling volgende seizoen en administratiekosten.
  • Na 1 mei afmelden wordt € 50, = borg niet teruggestort.
  • Afmelden tijdens seizoen tot 1 januari helft contributie (wasgeld); afmelden na 1 januari volledige contributie (wasgeld).
  • Check vindt plaats i.v.m. behalen puntensysteem/vrijwilligersbijdrage
  • Eigendommen van DSV (o.a. tas, kleding, sleutels) inleveren bij de kledingcommissie
  • Als je akkoord gaat dan wordt € 50, = teruggestort; als je niet akkoord gaat dan wordt er niet teruggestort vanwege boete.

Rustend lid
  • Indien je stopt met voetbal kun je je via het afmeldformulier laten registeren als rustend lid van DSV.

Bij vragen kun je contact opnemen met de ledenadministratie Dianne Vloet / per e-mail: [email protected] .

Let op:
Als men zich tijdens het seizoen afmeldt bestaat de mogelijkheid dat men € 11,34 onkosten aan DSV verschuldigd is. Dit is alleen het geval als door diverse afmeldingen er een elftal/zevental teruggetrokken moet worden. Als er een elftal/zevental teruggetrokken moet worden, wordt DSV door de KNVB een administratieve boete opgelegd.
Deze € 11,34 onkostenvergoeding werkt met terugwerkende kracht, d.w.z. dat de leden die zich voor de terugtrekking van dat elftal/zevental in dat seizoen zich afgemeld hadden ook nog € 11,34 onkostenvergoeding verschuldigd zijn aan DSV.