Voormalige of huidige voetbalvereniging

Je gegevens

Ik ga akkoord met de privacyverklaring van de KNVB *
Ik ga akkoord met de privacyverklaring van sv DSV *

Ondergetekende verleent hierbij tot wederopzegging machtiging aan het bestuur van D.S.V. om de verschuldigde contributie, overige periodieke bedragen en eventuele kosten voor niet op komen dagen van vrijwilligersdiensten van het hierboven vermelde lid te incasseren van hieronder vermeld bank- of gironummer.

Vrijwilligersbijdrage sportvereniging DSV Sint Anthonis

Door een tekort aan vrijwilligers zijn we genoodzaakt om een regeling te treffen om vrijwilligers te binden aan de vereniging. Bij het aanmelden van nieuwe leden of oud-leden die zich opnieuw aanmelden wordt eenmalig een bedrag van 50 euro geïnd. De bijdrage wordt terugbetaald als men zich afmeldt als actief lid.

DSV hanteert een puntensysteem met als reden het stimuleren van de leden om vrijwilligerstaken te verrichten ten behoeve van DSV. DSV kent vele taken en activiteiten die door vrijwilligers worden uitgevoerd. Omdat het vrijwilligersbestand en de belangstelling voor veel vrijwilligerstaken afneemt, maar daar tegenover de hoeveelheid taken/activiteiten toeneemt, komt het uitvoeren van die taken en activiteiten steeds meer op dezelfde personen neer. Door het invoeren van de vrijwilligersbijdrage wordt verwacht dat er een positieve prikkel uitgaat naar de leden om toe te treden tot het vrijwilligerskorps van DSV. Het verrichten van deze taken is essentieel voor het functioneren van de vereniging. Punten kun je scoren door het draaien van kantinediensten.

Mensen die zich al inzetten voor DSV, scheidsrechters, bestuursleden, commissieleden (bar-, jeugd-, bouw, activiteiten- en technische commissie) en trainers/leiders worden (vanwege de vrije tijd die ze al in DSV steken) vrijgesteld van het puntensysteem, maar mogen te allen tijde een dienst draaien. Op de website is een overzicht te vinden van alle actuele vacatures.

Indien je je aanmeldt voor een commissie of als scheidsrechter, leider of trainer word je vrijgesteld van het puntensysteem voor het betreffende seizoen

Procedure puntensysteem: Binnen één seizoen moeten door de leden punten behaald worden, die door het draaien van kantinediensten te behalen zijn of door je aan te melden als commissielid, leider, scheidsrechter of trainer. Voor jeugdleden tot 16 jaar verwachten we dat de ouders/verzorgers deze punten behalen.

Er is een verdeelsleutel gemaakt:
•  1 kantinedienst draaien levert 1 punt op

Door dit formulier in te vullen kun je aangeven hoe jij die punten gedurende het seizoen wilt behalen. In een gezin met meerdere jeugdleden tot 16 jaar verwachten we dat de ouders/verzorgers punten per gezinslid behalen. Als aan het eind van het seizoen niet wordt voldaan aan het behalen van de punten wordt er een boete opgelegd van 50 euro die wordt geïnd bij de contributie volgende seizoen. Mocht diegene beslissen om zich af te melden als lid voordat de boete geïnd kan worden zal de vrijwilligersbijdrage niet terugbetaald worden.

Met vragen kun je terecht bij één van de bestuursleden.

(Volgende alinea is alleen van toepassing voor degene die zich tijdens het seizoen aanmelden)

Als je in de loop van het seizoen lid wordt, dien je de contributie zoals afgesproken met de inschrijving per omgaande voor het lopende seizoen zelf over te maken naar Bankrekeningnummer: NL 59 RABO 0103003584 t.n.v. SV DSV (Je ontvangt hiervoor geen rekening). Vanaf het nieuwe seizoen loop je dan vanzelf mee met de jaarlijkse automatische incasso.

De contributie wordt medio september/oktober (na goedkeuring in de ledenvergadering) van je rekening afgeschreven.

Voor de huidige contributiebedragen verwijs ik je naar onze website. De huidige contributiebedragen zijn actueel in het lopende seizoen. Jaarlijks wordt bekeken of deze bedragen geïndexeerd moeten worden. Dit wordt tijdens de ledenvergadering besloten.

Nieuwe leden mogen 4 keer gratis meetrainen om te kijken of ze het voetballen leuk vinden. Als er wordt besloten om lid te worden verzoeken wij je dit formulier" en het formulier "vrijwilligersbijdrage DSV" volledig in te vullen, te ondertekenen en hier te uploaden.

HIER kun je alles nog eens nalezen.

Kies bestandWijzigVerwijder

* = verplicht