Verloren.... speldje KNMV

12 april 16:00  Verloren tijdens de opening van het Easter Open, een speldje van de Koninklijke Nederlandse Muziekvereniging. Mocht je dit speldje toevallig op veld 2 of het hoofdveld gevonden hebben, meld je dan even.meer »

93x gelezen

Drukke en zonnige derby tegen Excellent

9 april 11:45  Na alle regen en afgelastingen de afgelopen weken eindelijk weer een zonnige voetbaldag voor alle teams van DSV. Met natuurlijk ook weer een aantal hele goede resultaten. meer »

188x gelezen

Info-/spreek-uur duurzame samenwerking BSO-DSV

8 april 10:45  BSO De Helden huurt vanaf het begin van dit seizoen ruimte in onze accommodatie voor naschoolse opvangmeer »

56x gelezen

Nieuwe picknickbanken op het terras

29 maart 13:00  Afgelopen maandag zijn er een vijftal picknickbanken geplaatst op het terras van de kantine op De Laan. Deze banken stonden al een tijdje op het wensenlijstje van de kantinecommissie, die aanklopte bij “De Club van 50” of zij niet bereid waren deze aan te schaffen. En zo geschiedde; in de laatste jaarvergadering van “De Club van 50” werd besloten om geld beschikbaar te stellen voor de aanschaf van een aantal beeldschermen voor in ons DSV-clubgebouw én voor de aanschaf van bovengenoemde, weersbestendige, picknickbanken. “De Club van 50” heeft al meerdere zaken voor DSV aangeschaft/verwezenlijkt, meestal zaken waar onze vereniging zelf (financieel) niet aan toe komt. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het kantinemeubilair, de glazen terrasafscheiding, een schrobmachine, de beregeningsinstallatie van veld 2, het speeltoestel en nog andere zaken.meer »

179x gelezen

Nieuwsflits van het bestuur

26 maart 8:00  Zaterdag 23 maart heeft het bestuur vergaderdmeer »

144x gelezen

Ons voetbal is van iedereen

21 maart 7:00  Voetbal brengt mensen samen. Miljoenen voetballiefhebbers met soms totaal verschillende achtergronden ontmoeten elkaar op en rond het veld. Deze verbindende rol maakt het voetbal inspirerend en extra waardevol voor de samenleving. meer »

159x gelezen

DSV ontvangt internationale voetbalhelden

17 maart 0:30  DSV was in 2023 voor het eerst gastheer van het internationaal bekende jeugdvoetbaltoernooi Easter Open. Vele internationale voetballers wisten de weg naar sportpark De Laan te vinden. In 2024 bestaat Easter Open Zuid maar liefst 25 jaar en ook dit jaar zet we de poorten opnieuw wagenwijd open.meer »

278x gelezen

Sommers Installatietechniek en DSV: een duurzame combinatie.

157x gelezen

HéMax Sponsor DSV Jo19-1

25 februari 23:00  Jo 19-1 van DSV heeft dit jaar een nieuwe sponsor, HéMax. Dit belooft niet alleen sportief succes, maar ook een mooie samenwerking met DSV omdat HéMax de hoofdleverancier is geworden van producten die je in de kantine van DSV kunt kopen. Met deze steun wordt de band versterkt tussen sponsor en DSV en waar beide partijen graag de samenwerking voor aan gaan. Namens DSV Sponsorcommissie Evert Sommers

252x gelezen