Kantine info / punten systeem

De indelingen van de bardiensten zijn via het menu bovenin te vinden.

Aanmelden bardiensten
Voor aanvang van het seizoen wordt elk spelend lid een mail gestuurd waarbij men kan kiezen welke vrijwilligerstaken men wil uitvoeren. Hierbij bestaat ook de mogelijkheid om je op te geven voor bardiensten.
Heeft men hiervoor geen mail ontvangen, dan kan het zijn dat u mailadres niet juist is geregistreerd. Stuur dan een mail naar [email protected].
Aan het begin van het seizoen wordt u door de bar coördinator ingedeeld als u zich voor geen of niet voldoende diensten hebt ingeschreven.

Barcoördinatoren
Er is een groep barcoördinatoren en deze werken als volgt. Zij openen de kantine en geven de dienstdoende personen aanwijzingen. Daarna vertrekken de barcoördinatoren, maar voor vragen bereikbaar zijn en zullen ook mede de kantine sluiten. Misschien zijn ze aanwezig, maar het is niet de bedoeling dat zij er alleen staan. Dat doen onze leden.

Kantine sluiting
Als ALLE wedstrijden zijn afgelast, blijft de kantine gesloten. Uitzondering hierop is de donderdagavond.
Voor meer informatie hierover: mailadres: [email protected]

DSV PUNTEN SYSTEEM

Bij DSV wordt een puntensysteem gehanteerd die elk lid boven de 16 jaar dient te voldoen. Voor jeugdspelers onder 16 jaar dient een van de ouders/verzorgers deze te voldoen.

Hoe kan een lid punten verdienen:

* Door bardiensten tijdens het seizoen te draaien.
* Lid worden van een commissie (bijv. bar, technische, beheer, kleding, website, sponsor).
* Trainer/leider worden van een team.
* Als scheidsrechter bij elftallen fungeren tijdens jeugd of seniorenwedstrijden (3 wedstrijden of meer per seizoen).
* Als veldbeheerder fungeren op zaterdag ochtend of middag (4 of meer dagdelen per seizoen).
* Door het bestuur goedgekeurd van organiseren van een activiteit of door het doen van extra werkzaamheden.

Afspraken ten aanzien van een bardienst draaien:

• Koffie, thee en water mag je zo pakken.
  • In de koeling staat meestal drinken wat op moet, vraag er even naar bij de barcoördinator.
  • Liever iets anders? Dan afrekenen bij de barcoördinator!
  • Tijdens de dienst mag je geen alcohol drinken en wordt er alleen buiten gerookt, als je gemist kunt worden achter de bar.
  • Niet eten achter de bar.
  • Je kunt je zelf meegebrachte eten in de keuken op eten.
  • Wil je iets eten van de kantine dan reken je dit af bij de barcoördinator.
  • Zorg dat je op tijd bent!
  • De barcoördinator heeft de leiding in de kantine, stel je vragen aan hem/haar.
  • Spreek af met elkaar af wat jouw taak is!
  • De belangrijkste taak is “klanten helpen”, ben altijd vriendelijk en beleefd!
  • Vrolijk zijn achter de bar/frituur, is goed voor de sfeer in de kantine!
  • Je zorgt er samen voor dat kantine, bar en de keuken netjes en opgeruimd zijn én blijven.
  • Als de klanten weg zijn, hoort opruimen en schoonmaken ook tot je taken.
  • Je mag naar huis als de barcoördinator het goed vindt.
  • Het kan zijn dat het niet druk is, soms zijn wedstrijden uitgevallen en was de dienstlijst al ingevuld. Of gewoon, omdat er weinig publiek is. Het is niet altijd te voorspellen. Toch is er is meestal wel iets te doen, de barcoördinator kan je vragen om mee te helpen met bijvoorbeeld aanvullen of schoonmaken. Dat hoort ook bij een bardienst.

Tenslotte
Een vereniging zoals DSV kan niet bestaan zonder de inzet van vrijwilligers. Iedereen die voetbalt kan dat alleen maar doen door de inzet van meer dan 100 actieve vrijwilligers. Maar zelfs dan komen we handen te kort. Om dit op te lossen is elk spelend lid verplicht om per jaar een aantal kantinediensten te draaien. Helaas komen soms leden niet opdagen voor een dienst. Als dit gebeurd vervalt de borg en volgt er ook een schorsing voor de eerstvolgende wedstrijd die gespeeld zou worden.