Een goed gevulde bank

Dommelpark 3
5492DD
SINT-OEDENRODE

Met een record aantal van 17 vets rijden we, met de herfst in de lucht, in alle vroegte richting Sint Oedenrode om het op te nemen tegen 't plaastelijke Rhode. Rhode heeft  z'n eerste wedstrijd verloren tegen Schijndel en wij vierden eeen 1-5 overwinning tegen Herpen dus we starten vol vertrouwen aan de wedstrijd. Peter zet een zeer exclusief gezelschap op de bank. Jeroen,  Fred, Stijn, Johan, Gaby en Peter zelf zien de eerste 35 minuten als reserves een degelijk DSV dat meer onder druk staat dan in de eerste wedstrijd. We komen wat minder voor de goal van Rhode dan verwacht en krijgen maar een paar halve kansen. Op onze helft houden we Rhode keurig uit de 16 met als resultaat een handvol afstandschoten die allemaal over de ballenvanger in het riet verdwijnen. Richting het einde  van de eerste 35 minuten zwiept Ronny de bal  vanaf de rechterflank voor de goal. Deze verdwijnt miraculeus achter de keeper in het net. Een mislukte voorzet wordt ineens een prachtig doelpunt. 0-1!
Na de rust spelen we met 5 nieuwe spelers. Peter besluit om door te gaan met coachen en zelf geen minuten te maken. Rob, Jarno, Helm, Robbie en Angelo krijgen welverdiende rust en de eerder genoemde bank mag proberen de 0-1 vast te houden in de tweede helft.
Dit lukt vrij aardig maar ook Rhode heeft z'n topspelers bewaard voor het tweede bedrijf. Met de  ingevallen opkomende (en vliegensvlugge) middenvelder hebben we veel moeite waardoor we achteruit worden gedrukt. Toch krijgen we via de snelle Patrick, Ron en Stijn (debuut in de 35+) een paar goede counterkansen die we helaas niet weten te verzilveren. Met nog 2 minuten op de klok pompt Rhode de bal in onze 16 en froemelen ze het leer achter John de goal in. In het veld en langs de kant wordt aan buitenspel gedacht maar onze vlagger houdt zijn vod omlaag en ook de scheids wil van geen buitenspel weten. Er wordt afgefloten met 1-1. Sportieve wedstrijd met een terechte uitslag geleid door een goede scheidsrechter.
Zondag komt SES naar de Laan  dus als je het vernieuwde 35+ eens wil zien schitteren kom vooral om 10.00 uur naar het sportpark. Altijd gratis toegang en spektakel gegarandeerd.