Hapse Boys 2 (zon) - DSV 2 (zon)

Hapse Boys 2 (zon)

24 september 2023 12:00

M.M.F. Laurant

Sportpark de Berkte
Haringsestraat 7
5443PD
HAPS

De eerste tegenstander was tegen Plo hoef je onze mannen niet te motiveren en werd er gewonnen met 1-3 door goal ’s van Nino, Thomas en Mart, altijd lekker winnen van Plo, tegen de volgende tegenstander Melderslo 2 hadden we geen keeper tot beschikking Luuk van Duuren offerde zich op en was onze keeper tijdens deze wedstrijd, binnen 6 minuten stonden we al met 0-2 achter, we knokten ons goed terug Nino maakte de aansluitingstreffer en na de thee was het wederom die de stand gelijk trok en Mart zette ons op voorsprong, in de 89e wist Melderslo nog de gelijkmaker te maken 3-3 was de eindstand. De laatste tegenstander was Meterik 2  in de 2e helft kwam Meterik op voorsprong uit een corner, echter Mart scoorde vlak hierna de 1-1, doordat Melderslo ruim wist te winnen gaat Melderslo door in de beker op doelsaldo, DSV 2 kan zich volledig gaan focussen op de competitie. Donderdagavond 21 september hadden we nog een oefenpartij tegen SVS 1 op het programma, deze werd winnend afgesloten door goal ’s van Mart en Marius voor de rust, na de thee scoorde Juul de 0-3 en in de slotfase maakte SVS1 nog een goal middels een discutabele penalty.

Zondag 24 september vandaag ging de competitie van start Haps 2 was onze tegenstander, Na de warming-up begon onze wedstrijd

We hadden besproken om Haps het spel te laten maken. In de beginfase drong Haps ook aan en leken ze beter dan onze boy ’s na ongeveer 15 minuten weet Bram D de score te openen middels een assist van Jesse, kort hierna maakt Nino 0-2 wederom een assist van Jesse en binnen 20 minuten maakt opnieuw Bram D de 0-3, in de 38e minuut is het Nino die uit een afgeslagen de bal tegen het netje schiet 0-4, DSV heeft het niet moeilijk mede door goed verdedigen en goed keeperswerk van Rens.

Met deze stand gaan we rusten. Na de thee dringt Haps wel aan maar gevaarlijk worden ze niet in de 68e minuut besluit Nard vanad 20 meter op doel te schieten en de bal verdwijnt in de rechterbenedenhoek 0-5, 10 minuten voor tijd ziet Mart de keeper ver voor zijn goal staan en met een geweldig schot over de keeper in het verlaten doel scoort hij de 0-6,  3 drie minuten scoort bram D zijn derde treffer vandaag, Haps maakt de eretreffer na een verslapping bij DSV, maar het slotakkoord is voor DSV 2 en Mart maakt er 1-8 van.

Kortom een goede start van de competitie.

Na de wedstrijd een tevreden Cor over het verloop van de wedstrijd, daarna terug naar de DSV kantine om Ajax-Feyenoord te gaan bekijken, Volgende week spelen we thuis tegen Boekel sport 3.

Groet, leiding ‘T TWED