Onze kampioenswedstrijd!

Hollandse Kamp 2
5373EB
HERPEN

Natuurlijk niet voor ons (Das war einmal...) maar voor Herpinia! Terechte kampioen in de 35+ klasse.  Herpen is al kampioen is geworden door het gelijke spel van SES en Vesta op donderdag! Met een grote emmer koud bier en champagne als kampioens-kado wordt onze aankomst met luid applaus ontvangen.

Met prachtig voorjaarsweer starten we prima aan de wedstrijd. Er wordt opmerkelijk goed gevoetbald en we doen, zeker de 1 helft, niet onder voor de kampioen en je vraagt je dus af waar we het hebben laten liggen dit seizoen. Herpen komt op 1-0 door een prachtig ingeschoten vrij trap. Verder houdt John zijn doel schoon en verricht hij nog 1 prima redding dus we gaan rusten met 1-0.

“t gut nog nie zo kwaoj” wordt er tijdens de thee geroepen.

We hebben bij de start de 2e helft gekozen voor een zeer verassende opstelling. We spelen met 3 linker aanvallers en zonder back en half. Deze doordachte strategie pakt echter niet goed uit. Het gat op links wordt opgemerkt door de aanvallers van Herpen en binnen no-time staat het 4-0. R krijgt nog een mooie kop kans om de eretreffer te maken maar meer grote kansen blijven uit. We worden getrakteerd op een blad bier en tijdens de kampioens-speech van de voorzitter worden de mannen van Herpen nog een keer toegejuicht.

Er wordt door een select groepje 35-plussers nog (te) lang nagepraat op het terras van de Laan! Wat een mooie afsluiting van het seizoen.

We trainen natuurlijk wel gewoon bij Jos en Linda waar donderdag de eerste training-BBQ gepland staat.

Namens DSV 35+ een mooie zomer gewenst en tot volgend jaar.