Drukke en zonnige derby tegen Excellent

9 april 2024 11:45

Bestuur DSV

Na alle regen en afgelastingen de afgelopen weken eindelijk weer een zonnige voetbaldag voor alle teams van DSV. Met natuurlijk ook weer een aantal hele goede resultaten.

Hoofdprogramma van deze zondag was natuurlijk de wedstrijd van ons 1e team tegen Excellent 1. Na de prachtige promotie naar de 3e klasse van het vorige seizoen is het doel om in dit seizoen  klasse behoud re realiseren. Een grote stap hiervoor kon gezet worden bij een overwinning op Excellent.

Een iets te ludieke actie in de nacht van zaterdag op zondag mocht de pret niet drukken. Het uit de grond getrokken doel was snel weer teruggezet en de lijnen opnieuw getrokken. Dat zou later nog een geweldige rol spelen.😂 Was die lijn niet opnieuw getrokken had die goal misschien wel geteld. Dus als diegene die het doel eruit getrokken hebben, zich even willen melden dan kunnen we ze extra bedanken. 😛

Een groot compliment naar de activiteitencommissie en kantinecommissie. Zij hadden deze derby prachtig omlijst met versieringen en sfeeracties op ons complex aan De Laan. De kleedkamer van Excellent lag vol met wit-groene ballonnen. Er werd groen bier getapt en na de wedstrijd waren er groen-witte hapjes. Prachtig.

Ook mooi om te zien dat de toeschouwers in grote aantallen naar de wedstrijd kwamen. De meer dan 400 supporters en een overvol terras zorgden voor een schitterende entourage rondom deze derby.  De nieuwe tafels op het terras kwamen daarbij fantastisch goed van pas.  Het feest na afloop kende geen grenzen. Het resultaat 1-0 winst. Gefeliciteerd allemaal met deze prachtige dag. Iedere DSV-er zal er met een heerlijk gevoel en met trots op terug kijken.

Als bestuur van DSV hebben wij genoten van de manier waarop onze spelers, onze leden en onze vrijwilligers allemaal een bijdrage leverden aan dit mooie voetbalspektakel. Dit smaakt naar meer. Ook onze bezoekers uit Oploo bedanken wij voor hun komst en we kijken nu al uit naar 2  nieuwe ontmoetingen  in het komende seizoen.

Bestuur sv DSV