Nieuwe picknickbanken op het terras

29 maart 2024 13:00

Afgelopen maandag zijn er een vijftal picknickbanken geplaatst op het terras van de kantine op
De Laan.
Deze banken stonden al een tijdje op het wensenlijstje van de kantinecommissie, die aanklopte bij “De Club van 50” of zij niet bereid waren deze aan te schaffen.
En zo geschiedde; in de laatste jaarvergadering van “De Club van 50” werd besloten om geld beschikbaar te stellen voor de aanschaf van een aantal beeldschermen voor in ons DSV-clubgebouw én voor de aanschaf van bovengenoemde, weersbestendige, picknickbanken.
“De Club van 50” heeft al meerdere zaken voor DSV aangeschaft/verwezenlijkt, meestal zaken waar onze vereniging zelf (financieel) niet aan toe komt. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het kantinemeubilair, de glazen terrasafscheiding, een schrobmachine, de beregeningsinstallatie van veld 2, het speeltoestel en nog andere zaken.

“De Club van 50” is een groep mensen die onze voetbalvereniging een warm hart toedragen en hiervoor jaarlijks een bedrag van 50 euro neertellen. Elk jaar vindt er een jaarvergadering plaats, waarbij gezamenlijk bepaald wordt waaraan het uit te geven bedrag besteed gaat worden.

Voor de clubleden wordt er soms een barbecue gehouden en dit jaar, omwille van het 20-jarig bestaan, iets extra’s georganiseerd…….

Misschien is NU dus het juiste moment om ook lid te worden van deze “Club van 50”!!

DSV is dan ook erg blij met deze groep enthousiastelingen, die samen de grootste sponsor van onze vereniging zijn…..

Op de foto zie je een aantal leden van de beheersploeg, die natuurlijk weer ingeschakeld werden om de banken te  monteren en te plaatsen. Als dank daarvoor mochten zij als eerste gebruik maken van onze nieuwste aanwinst!

Namens DSV bedanken we “De Club van 50”, voor het wederom gulle gebaar.

Tevens ook de beheersploeg bedankt, omdat we weer konden rekenen op jullie hulp.

De sponsorcommissie