Nieuwsflits van het bestuur

26 maart 2024 8:00

Janneke Vloet

Zaterdag 23 maart heeft het bestuur vergaderd

• Onderwerp financiën stond op de agenda. Uit de tussenbalans valt op te maken dat we tot nog toe een positief resultaat gaan behalen. Een aantal kosten zijn gestegen, maar daar tegenover staat dat de omzet van de bar hoger is en zijn er extra inkomsten vanuit de huuropbrengst van de BSO. We hebben ook gerichte aandacht voor het zo transparant mogelijk uitleggen van de financiën richting onze leden.
  • Na een evaluatie met de BSO en overleg in het bestuur is besloten om de samenwerking met de BSO een vervolg te geven. De samenwerking verloopt zeer positief van beide kanten en daarnaast zorgt de BSO voor extra inkomsten voor onze vereniging. Een win-win-situatie!
  • Naast bovenstaande onderwerpen is ook gesproken over de technische zaken, de voorbereiding richting volgend seizoen, aandacht voor het gebouw en energie.
  • Misschien is het je opgevallen? Er hangen nieuwe banieren met op één ervan de sportman van het jaar, Chris Dawud. Ook zijn er nieuwe krukken aangeschaft in de kantine. Op de drukke donderdagavond kunnen nu meer mensen gaan zitten.
  • De club van 50 heeft het mogelijk gemaakt dat we drie nieuwe tv-schermen hebben kunnen ophangen in onze accommodatie. Ook zijn er 5 picknicktafels door hen geschonken. Deze staan (binnenkort) op het terras. Namens alle leden wil het bestuur de club van 50 hartelijk bedanken hiervoor. Ook de vrijwilligers die de picknicktafels gemonteerd hebben, bedankt!

De volgende bestuursvergadering is op zaterdag 20 april 9.00 uur.

Bron: Bestuur DSV