DSV ontvangt internationale voetbalhelden

17 maart 2024 0:30

DSV was in 2023 voor het eerst gastheer van het internationaal bekende jeugdvoetbaltoernooi Easter Open. Vele internationale voetballers wisten de weg naar sportpark De Laan te vinden. In 2024 bestaat Easter Open Zuid maar liefst 25 jaar en ook dit jaar zet we de poorten opnieuw wagenwijd open.

2023-EasterOpen.jpeg

Tijdens het Paasweekend – op zaterdag 30 en zondag 31 maart – ontvangt DSV samen met elf omliggende voetbalverenigingen tijdens het jeugdvoetbaltoernooi Easter Open weer vele jonge internationale voetbalhelden op De Laan. Vanzelfsprekend hebben veel van onze jeugdteams zich aangemeld voor dit prachtige toernooi. Het is immers dé kans om minimaal zes wedstrijden te spelen tegen internationale teams, van Denemarken tot Italië en van Schotland tot Jamaica. En uiteraard is de Brabantse gezelligheid op alle sportparken terug te vinden.

Dit jaar bestaat Easter Open Zuid maar liefst 25 jaar. En natuurlijk laat de organisatie dat niet onopgemerkt aan zich voorbij gaan. DSV is ontzettend trots gastheer te mogen zijn van een bijzondere openingsceremonie. Met een officiële vlaggenparade, diverse jeugdactiviteiten en een spectaculaire vuurwerkshow wordt de 25e editie afgetrapt op sportpark De Laan. Deze ceremonie vindt plaats op vrijdag 29 maart en begint om 17.30 uur. Uiteraard bent u van harte welkom hierbij aanwezig te zijn.