Sommers Installatietechniek en DSV: een duurzame combinatie.

10 maart 2024 21:00

Sommers Installatietechniek heeft bij de laatste verbouwing bij voetbalclub DSV een significante verduurzaming doorgevoerd met de installatie van het geavanceerde Solvis systeem.

Dit systeem, dat gebruikmaakt van zonne-energie, is ontworpen om de club te voorzien van duurzame en kosten besparende energie. Op dit moment wordt er bekeken hoe dit systeem verder verduurzaamd kan worden door middel van het plaatsen van warmte pompen. Door deze aanpassing worden de energiekosten drastisch verlaagd en de CO2-uitstoot geminimaliseerd, omdat DSV geen gebruik meer hoeft te maken van aardgas. Naast deze milieuverantwoorde stap heeft Sommers installatietechniek zich ook als sponsor aan ons  jeugdteam JO 15-2 verbonden. Deze bijdrage versterkt niet alleen de band met de gemeenschap, maar ondersteunt ook de sportieve ontwikkeling van deze jonge talenten. Namens DSV bedanken wij Paul Sommers voor het financieel ondersteunen van onze “Groen Witte” club.

Namens Sponsor commissie DSV Evert Sommers