Nieuwsflits van het bestuur

20 februari 2024 13:30

Janneke Vloet

Zaterdag 17 februari heeft het bestuur vergaderd.

• We hebben o.a. gesproken over het onderhoud van het gebouw. We vinden het belangrijk dat onze accommodatie veilig en modern is. Daarnaast blijven we alert op mogelijkheden om te verduurzamen en de energiekosten zo laag mogelijk te houden. \
  • Naast een veilig gebouw vinden we een gezonde sportomgeving ook belangrijk. We streven naar een rookvrij sportpark. De laatste weken zien we vaker dat er weer gerookt wordt op ons sportpark. Roken is een vrije keuze en dat mag bij de aangewezen plek hiervoor. We vragen de rokers dan ook daar gehoor aan te geven en de peuken netjes op te ruimen. Ook het verbod op alcohol langs de lijn geldt nog steeds.
    Het zou helpen wanneer we samen, als leden onder elkaar, een ieder daarop aan kunnen spreken. Samen moeten we de verantwoordelijkheid delen en nemen!
  • Lief en leed delen is voor een vereniging belangrijk. We proberen zo goed mogelijk aandacht te hebben hiervoor in de vorm van nieuwsberichten, kaarten, bloemen en bezoekjes. Naast de bar is een prikbord waarop kaartjes geplaatst worden.
  • Nadat we de afgelopen tijd alle aanvullingen van de commissies op het 'Beleid- en richtlijnen DSV'-document hebben verzameld, heeft het bestuur in deze vergadering het document vastgesteld. In maart komt het op de website ter inzage. Uiteraard is dit een 'levend' document en daarom zal het regelmatig in commissie- en bestuurs-vergaderingen ter sprake komen.

De volgende vergadering is gepland op 23 maart.

Bron: Bestuur DSV