Bardiensten en punten

12 december 2023 21:30

Janneke Vloet

Eerder dit seizoen hebben we iedereen bericht over het niet draaien van bardiensten.

Natuurlijk gaan we als bestuur ervan uit dat iedereen zijn punten wil halen met de beste bedoelingen. Het gaat dan ook om een aantal leden die moeite hebben met het nakomen van de verplichtingen die je nu eenmaal hebt als lid van een vereniging. De verplichting van het halen van punten is er voor jullie allemaal met als doel dat DSV goed functioneert.
Dit seizoen moet ieder lid twee punten halen, dat kan zijn voor twee bardiensten, maar ook voor andere taken kun je punten krijgen. Samen met de barcommissie hebben we opnieuw naar de regeling gekeken en deze zo gemaakt dat het voor iedereen duidelijk is. Hieronder de afspraken:

• Bij een gemiste dienst wordt een lid een wedstrijd geschorst én opnieuw ingepland voor een nieuwe dienst.
  • Daarnaast wordt er €30 geïnd aan het einde van het seizoen. Van deze opbrengst kan de invalpool betaald worden. De invalpool wordt ingezet wanneer er sprake is van onderbezetting omdat een lid niet komt opdagen.

Met deze afspraken hopen we dat iedereen zijn dienst komt draaien. Je helpt immers de vereniging en het is ook nog gezellig om te doen!

Bestuur DSV

Bron: Bestuur DSV