DSV-marktplaats voor sportkleding of voetbalschoenen

29 november 2023 21:30

Bestuur DSV

Vooral ouders van jeugdleden herkennen het wel: er moeten weer nieuwe voetbalschoenen of kleding gekocht worden omdat ze er al weer uitgegroeid zijn.

Misschien worden die oude sportkleren doorgegeven aan een volgende of verkocht. Misschien verdwijnen ze in de kleding container. Maar misschien kun je ook eens kijken of je deze spullen door kunt geven of verkopen aan anderen binnen de vereniging. Er zijn genoeg ouders binnen onze vereniging waar kan het goed van pas kan komen.

Hiervoor hebben we de rubriek "Vraag & Aanbod" op onze website (Home → Clubinfo → Vraag & Aanbod). Daar kun je deze spullen aanbieden zoals je zelf wilt. Kijk eens in de kast en zet je spullen op onze DSV marktplaats!

2023-DSV-marktplaats-1.png