Nieuwsflits van het bestuur

7 november 2023 19:30

Zaterdag 4 november heeft het bestuur vergaderd. Helaas kon Chris niet aanwezig zijn i.v.m. een operatie. Hopelijk is dit de laatste en we wensen hem veel beterschap toe. Hopelijk zien we hem snel weer op de Laan!

• In het voorjaar is er per abuis een boom geveld op ons terrein. Dit had niet mogen gebeuren. Om deze vergissing te herstellen heeft de gemeente ons gevraagd om flink wat nieuwe boompjes aan te planten. Daarom organiseren we op zaterdagochtend 9 december de “DSV-boomplantdag”. We kunnen daarbij de hulp van iedereen goed gebruiken dus mocht je tijd en zin hebben, dan kun je jezelf aanmelden via [email protected] .
  • Helaas heeft Dianne Vloet aangegeven te willen stoppen als ledenadministrateur. Mocht je geïnteresseerd zijn dan horen we het graag (via [email protected]); natuurlijk gaan we als bestuur ook op zoek naar opvolging voor haar.
  • Om de organisatie van de wedstrijddagen makkelijker te laten verlopen worden Tv-schermen aangeschaft. Hierop zal informatie gedeeld worden, bijvoorbeeld het wedstrijdprogramma en de indeling van de kleedkamers.
  • Tijdens de vergadering hebben we tijd gereserveerd voor overleg met de Sponsorcommissie en de Jeugdcommissie. Dit wordt van beide kanten gewaardeerd en als zeer zinvol ervaren.
  • Op 31 oktober heeft een tussenevaluatie met de BSO plaatsgevonden. De samenwerking verloopt goed. Een aantal aandachtspunten zijn in het bestuur gedeeld.
  • Op maandag 13 november staat de volgende commissievergadering gepland. Op een aantal bovenstaande punten zullen we dan zeker nog terugkomen.
Bron: Bestuur DSV