DSV 2 sluit seizoen af met een remise

Haringsestraat 7
5443PD
HAPS

Voor de laatste wedstrijd moesten we naar Haps om te gaan spelen tegen Hapse boy ‘s 2. Voor de wedstrijd stonden we 6e in de stand en die plek wilde we graag vast houden. Het seizoen loopt ten einde en dat is te merken er zijn enkele geblesseerd spelers waar door de aantallen kleiner worden.

Stan van de JO19-1 was de 13e speler en Bram die geblesseerd is had zijn spullen mee genomen en zou kunnen invallen als het echt nodig zou zijn. Voor Sven en Nick zou het hun laatste wedstrijd worden in het DSV shirt en voor Karin zou het ook haar laatste wedstrijd zijn als leidster van DSV 2.

Na aankomst in Haps een korte warming-up en onder een lentezonnetje werd er afgetrapt, in de beginfase ging het gelijk op en kregen beide team ’s weinig kansen, Haps hanteerde veel de lange bal naar voren wat veel balverlies betekende , DSV 2 ging  van achteruit opbouwen om zo naar voren te komen. Het spel speelde zich veel af op het middenveld en we gingen rusten met een 0-0 stand.

Tijdens de rust werd Pim gewisseld voor Stan van de JO19. DSV 2  begon voortvarend aan de 2e helft en kreeg al snel een hoekschop te nemen, deze werd in 1e instantie afgeslagen en via Nick kreeg Jesse de bal die een voorzet wilde geven, maar zijn inzet zeilde over de keeper in het doel 0-1. Gesterkt door deze voorsprong ging het beter lopen bij DSV. Na 20 minuten werd Jesper gewisseld  Marius ging achterin spelen en Sid werd in de spits gezet. Na een half uur dacht Haps de gelijkmaker te maken maar hun linksvoor stond al buitenspel en zo werd deze goal afgekeurd. Sid kreeg nog een grote kans maar via de keeper ging zijn inzet over het doel. Haps drong wel aan maar echte kansen kregen ze niet. Het leek een overwinning te worden maar in de laatste minuut wist Haps nog te scoren waar door het 1-1 werd.

Na afloop werden de uitslagen op de andere velden bekend en ondanks het gelijkspel van DSV had de concurrentie voor plek 6 ook puntverlies geleden. De conclusie was dat we in het begin van de competitie veel puntenverlies hadden, en na de winterstop hebben we verdienstelijk gespeeld en zo zijn we 6e geworden met  25 punten. Nard en Lars Veldpaus zijn gedeeld topscoorder van ons team beide met 7 doelpunten.

Na aankomst bij DSV werd Karin nog in het zonnetje gezet met een bos bloemen, een waardebon en een DSV shirt met alle namen van ons team er op geschreven.

Vanaf onze willen we ook alle suppoosten bedanken voor hun steun dit seizoen.

Groet Leiding DSV 2 en tot volgend seizoen