Dames 1 winnen laatste thuiswedstrijd

Hapse Boys VR2

14 mei 2023 12:00

M. Groot

Gisteren was de laatste dag dat ik de dames 1 van DSV op de foto kon vastleggen. Ik neem me altijd voor minimaal 1 wedstrijd van de dames te gaan fotograferen. Voor mij is 10.00 uur (normale tijdsaanvang van de wedstrijden) te vroeg.

Gisteren was de wedstrijd verzet, ik weet niet of dit speciaal voor mij was gedaan, maar 12.00 uur en een prachtig zonnetje waren voor mij de ideale omstandigheden om de dames te gaan vastleggen. Geen spijt van gehad wat een gezellig team en foto maken geen enkel probleem en dat leverde ook een prachtige elftalfoto op.

De dames zijn voor volgend seizoen dringend op zoek naar niewe leden die hun team komen versterken anders dreigt er volgend seizoen geen dames team meer te zijn bij DSV zijn en dat zou eeuwig zonde zijn. Dus dames die in een gezellig team willen voetballen je wordt er fit van wat is mooier dan met een stel fijne dames op de zondagochtend een balletje te trappen.

Voor foto's zie www.scootshoot.nl